Data z výzkumu spokojenosti zákazníků a kde se musíme polepšit?

V minulém týdnu jsme oslovili naše zákazníky za poslední 2 roky s krátkým online výzkumem. Chtěli jsme zjistit, jak zákazníci vidí spolupráci s námi a kde se můžeme zlepšovat. Výsledky nás velmi potěšily a zároveň jsme dostali i důležitou zpětnou vazbu, protože nic a nikdo není dokonalý.

46,7% zákazníků v roce 2019 a 2020 s námi spolupracuje dlouhodobě.

93,3% zákazníků je spokojeno s péčí obchodního oddělení.

90% zákazníků nás plánuje oslovit i v budoucnosti.

100% zákazníků by pravděpodobně doporučilo naši společnost ostatním ke spolupráci.

V bodovém hodnocení jsme dostali na stupnici 1 až 10 krásných 9,2 bodů, tedy 92% spokojenosti. Děkujeme.

Velmi podrobně se zabýváme i podněty, které nemusí být vždy pozitivní, ale díky vám víme, co změnit a máme tu šanci.

 

Kde se musíme polepšit?

  • Cena dopravy se ukázala jako nejslabší místo naší spolupráce. Okamžitě jsme začali pracovat na variantách a „chytré logistice“, jak to změnit. Doposud spolupracujeme s firmou DSV a ta pro nás rozváží více jak 90% zásilek. Od určité hranice objemu zakázky je doprava zdarma, do této hranice placená. První změna bude pro ty zákazníky, kteří na dodání urgentně nespěchají a budeme detailněji plánovat vlastní dopravu a rozvážet vlastní kapacitou. Věříme, že do konce léta vše zvládneme a vyjdeme vám vstříc. Těšte na naše parátní Fiat Talento!
  • Výstupní kvalita je téma pro každou společnost. Určitě zde máme své nedostatky, ale vše je o lidech. Posilujeme ohodnocení pracovníků výstupní kontroly a již brzo se setkáte se štítkem a konkrétním jménem, kdo za kvalitu odpovídá. Věříme, že nikdo si jméno nebude chtít zkazit.
  • Povědomí o nových produktech je důležité pro nás i pro vás. Maximálně v současné koronadobě posilujeme online aktivity. Plníme náš web aktualitama, sociální sítě, newsletter a jsme zde pro vás i na telefonu. Není problém domluvit i přivezení fyzických produktů k vám a prohlídnout si je a nebo navštívit nás. Navíc – inovujeme a brzy představíme úplně nové produkty. Huracan byl jen začátek.
  • Technické a rozměrové podklady na webu již měly být dávno. 97,43% již máme hotovo 😊 Dotáhneme to a nahrajeme. To je naše zbytečné zaspání.
  • Orientační ceny produktů budou! Ceníky nahrajeme. Orientačně však všechny naše ceny jsou na hydrant.cz + již brzy dojde ještě k většímu propojení obou webových stránek. Těšte se.
  • Pěnotvorný hydrantový systém si píšeme do TO-DO listu po druhé. Nemůžeme teď slíbit 100% kdy, ale na poradách o něm mluvíme již rok a víc.
  • Obchodní zastoupení na Moravě již začalo! Od 1.5. máme na Moravě kolegu Petra Jandáska. Je v zácviku, ale obracet se na něj můžete již dnes. Petr se na moravské zákazníky již těší! (Petr Jandásek / obchodní manažer / jandasek@kovo-lemini.cz/ +420 777 777 807)

Odkaz na grafy z výzkumu zde.

Díky všem a jsme tu pro vás. Máme vás rádi!

Martin Kouřil, ředitel společnosti.

NEDÁVNÉ PŘÍSPĚVKY